Termeni si conditii

1. Definitii

Melodia Shoes SRL (denumita in continuare Melodia) - Societatea Melodia Shoes SRL, cu sediul in Alexandru Balasanu, sect 4, Bucuresti, CUI 31093387, J40/402/2013, societate cu raspundere limitata, organizata in baza legii romane. 


SITE - Domeniu https://prego.ro/ si Melodiashoes.ro si subdomeniile acestuia.

CONTINUT are urmatoarea definitie:

  • toate informatiile de pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric;

  • continutul oricarui e-mail trimis UTILIZATORILOR sau CLIENTILOR sai de catre Melodia prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

  • orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat sau colaborator al Melodia UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;

  • informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de Melodia intr-o anumita perioada;

  • informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Melodia are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;

  • date referitoare la Melodia, sau alte date privilegiate ale acesteia.

SERVICIU - serviciul de comert electronic condus exclusiv pe portiunile public disponibile ale SITEULUI, in sensul acordarii posibilitatii CLIENTULUI sa contracteze produse si/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice, incluzand si alte mijloace de comunicare la distanta.

MEMBRU - Persoana fizica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare intre Melodia Shoes si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.

CONT - ansamblul format dintr-o adresa de e-mail si o parola care permit unui singur MEMBRU accesul la zone restrictionate ale SITE-ULUI prin care se face accesul la SERVICIU.

CLIENT - Persoana care are sau obtine acces la CONTINUT si SERVICIU, ulterior crearii CONTULUI de MEMBRU.

COMANDA - un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.

Pret RRP (Recommended Retail Price adica Pret Recomandat de Furnizor) - este informatia prezentata pentru unele produse in vecinatatea pretului de vanzare (in stanga in pagini cu produse multiple, sub pretul vanzare in pagina individuala a produsului), cu font mai mic decat cel cu care e scris pretul de vanzare si culoFare gri. Pentru produsele care sunt oferite la vanzare la pretul RRP, acesta este afisat doar ca si pret de vanzare. Pretul RRP NU este un pret de referinta folosit de Melodia in spatiile sale si trebuie sa fie folosit doar ca informatie/recomandare de la furnizorul Melodia. Afisam acesta informatie pentru a fi folosita in evaluarea comparativa a produsului si clientul intelege ca prin marcarea mai putin evidenta aceasta informatie nu este de natura sa produca confuzie si ca la actiunea de cumparare si in Cosul meu https://prego.ro/checkout/ este clar pretul de vanzare practicat pentru fiecare produs.

DOCUMENT - prezentele Termeni si Conditii

COMUNICARI COMERCIALE - orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.)  continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat/vizualizat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la Bunuri si Servicii adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu”  precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si/sau sondaje de opinie.

CONTRACT la distanta - conform definitiei cuprinse in OUG 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative art. 2 punctul 7, astfel cum aceasta a transpus Directiva 2011/83/UE privind drepturile consumatorilor: orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari sau de prestare de servicii la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pana la si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul;

DATE CU CARACTER PERSONAL - orice informatie privind o persoana fizica identificata sau identificabila (“persoana vizata”); în principiu, reprezintă date personale: numele și prenumele persoanei, domiciliu, adresa de email, numar de telefon, coduri de identificare client/identificator online, date de localizare etc.; 

OPERATOR DE DATE CU CARACTER PERSONAL – inseamna persoana fizica sau juridica, autoritatea publica, agentia sau alt organism care, singur sau impreuna cu altele, stabileste scopurile si mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal; 

CONSIMTAMANT – al persoanei vizate inseamna orice manifestare de vointa libera, specifica, informata si lipsita de ambiguitate a persoanei vizate prin care aceasta accepta, printr-o, declaratie sau printr-o actiune fara echivoc, ca datele cu caracter personal care o privesc sa fie prelucrate; 

PRELUCRARE - orice operatiune/set de operatiuni asupra datelor cu caracter personal (cu sau fara utilizarea de mijloace automatizate), respectiv colectarea, inregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea, modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea, diseminarea, punerea la dispozitie, alinierea, combinarea, restrictionarea, stergerea, distrugerea etc. (reprezentand orice fel de operatiune in legatura cu datele personale);

NEWSLETTER / ALERTA - mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre Melodia intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea Melodia cu referire la informatiile continute de acesta.

TRANZACTIE - incasare sau rambursare a unei sume rezultata din vanzarea unui produs / serviciu de catre Melodia catre Client, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Melodia, prin transfer bancar sau ramburs, indiferent de modalitatea de livrare.


2. General

2.1.Documentul stabileste termenii si conditiile de utilizare ai Siteului/Continutului/Serviciului de catre Membru sau Client, in cazul in care acesta nu dispune de un alt acord de utilizare valid, incheiat intre Melodia si acesta. Te rugam sa parcurgi cu atentie acest document pentru a preintampina eventuale consecinte nedorite/ neplacute, ce pot fi apreciate de catre Utilizator/ Membru/Client ca avand un impact negativ asupra datelor sale si/sau informatiilor furnizate companiei Melodia Shoes SRL. 

2.2. Furnizarea serviciilor si/sau a produselor va incepe imediat dupa indeplinirea tuturor formalitatilor de inregistrare cerute. Optand pentru inregistrare, Membrul sau Clientul se obliga sa furnizeze corect numele, adresa si alte informatii necesare in vederea operarii comenzilor plasate. Pentru corectarea sau actualizarea acestor informatii, accesati meniul "date personale" din cadrul aplicatiei „Contul meu”.

Prin accesarea contului si utilizarea parolei personale sunteti responsabil pentru toate actiunile care decurg din folosirea acesteia. Compania Melodia Shoes nu poate fi facuta responsabila pentru erorile/incidentele survenite in urma neglijentei utilizatorului privind securitatea si confidentialitatea contului si parolei sale.

2.3. Folosirea, inclusiv dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea, Continutului/Serviciului, implica acceptarea Membrului sau Clientului la prezentele termeni si conditii; Clientul se obliga sa monitorizeze permanent termenii si conditiile care pot fi actualizate, modificate si completate. In cazul unor neintelegeri se aplica Termenii si conditiile valabile la momentul comenzii si notificarii acestuia in scris catre Melodia. 

2.4. Accesul la Serviciu se face exclusiv prin accesarea siteului public disponibil https://prego.ro

2.5. Prin folosirea Siteului/Continutului/Serviciului, Membrul sau Clientul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice alta natura produse Siteului, Continutului, Serviciului Melodia sau oricarui tert cu care Melodia are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia romana in vigoare. 

2.6. In cazul in care Utilizatorul sau Clientul nu este de acord si/sau nu accepta prezentul  Document privind termeni si conditii va trimite un e-mail pe adresa contact@prego.ro, cu precizarea motivelor si/sau solicitarilor de realizare a modificarilor intervenite.

2.6.1. De asemenea, Utilizatorul sau Clientul isi poate retrage in orice moment consimtamantul exprimat intelegand sa renunte la: accesul la Serviciu, alte servicii oferite de Melodia Shoes prin intermediul Site-ului, in acest sens Utilizatorul sau Clientul va trimite un e-mail pe adresa dataprotection@prego.ro 

2.6.2. In situatia in care Utilizatorul sau Clientul nu doreste a mai primi din partea companiei Melodia newslettere/alerte si/sau comunicari efectuate in scop de marketing si publicitate/promotional prin intermediul oricarui canal de comunicare (electronic, telefonic, etc) poate efectua solicitarea de DEZABONARE disponibila in cuprinsul oricarei comunicari via e-mail sau prin trimiterea unei solicitari scrise pe adresa dataprotection@prego.ro 

2.6.3. Utilizatorul sau Clientul, in conformitate cu dispozitiile si normele privind protectia datelor cu caracter personal, are dreptul de a solicita STERGEREA datelor sale personale prelucrate in scop comercial de catre compania Melodia in baza contractului agreat de parti, iar in acest sens poate formula solicitarea scrisa pe adresa dataprotection@prego.ro. 

2.6.4. Utilizatorul sau Clientul poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a nu fi de acord si/sau a nu accepta documentul, exprimandu-si ACCEPTUL pentru documentul privind termini si conditii sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.

2.7. In cazul in care Clientul a achitat contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de Melodia si isi revoca acordul exprimat in favoarea Documentului pe perioada derularii unei Comenzi, Melodia va anula Comanda acestuia fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese. 

2.8. Acest Site este adresat doar Membrilor persoane fizice care au cel putin 18 ani, care au parcurs etapele inregistrarii corespunzatoare si care nu au fost suspendati sau inlaturati de catre Melodia Shoes, indiferent de motivul suspendarii sau al inlaturarii. Posibilitatea de a comanda online este disponibila doar persoanelor cu adresa de livrare in Romania. Devenind Membru, persoana declara faptul ca intruneste conditiile susmentionate.

 

3. Continut

3.1. Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, este proprietatea exclusiva a Melodia Shoes SRL, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).

3.2. Membrului sau Clientului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de Melodia, includerea oricarui continut in afara site-ului https://prego.ro, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Melodia asupra continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului, decat cu acordul expres al Melodia. 

3.3. Orice continut la care Membrul sau Clientul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre Melodia si acesta, si fara nici o garantie implicit sau expres formulata din partea Melodia cu referire acel continut.  

3.4. Membrul sau Clientul poate copia, transfera si/sau utiliza continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederi ale prezentului Document. 

3.5. In cazul in care Melodia confera Membrului sau Clientului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Membrul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea Melodia pentru respectivul Membru, Client sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare. 

3.6. Niciun continut transmis catre Membru sau Client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea Melodia si/sau al angajatului sau colaboratorului Melodia care a mijlocit transferul de continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.

3.7. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.


4. Contact pentru Clienti si Membri

4.1. Melodia Shoes SRL publica pe site datele complete si corecte de identificare si contactare de catre Client sau Membru.

4.2. Prin utilizarea formularului de contact sau al serviciului prezent pe site, Membrul sau Clientul declara si accepta sa fie contactat prin orice mijloc disponibil incluzand si mijloacele electronice, de catre compania Melodia (fara insa a exista o obligatie din partea companiei in acest sens) intelegand ca prin completarea informatiilor cu privire la datele sale de contact, precum nume, prenume, adresa de e-mail, nr. de telefon etc. aceste date urmeaza a fi prelucrate si evidentiate in baza de date in scopul imbunatatirii relatiilor comerciale, respectiv in scopul bunei desfasurari a activitatii economice si comerciale ale companiei. Pentru detalii si informatii suplimentare legate de prelucrarea si administrarea datelor tale cu caracter personal te rugam sa vizualizezi si capitolul/articolul denumit Politica de confidentialitate  

4.3. Completarea partiala sau integrala a formularului de contact si trimiterea acestuia nu reprezinta in nici un fel un angajament din partea Melodia de a contacta Membrul sau Clientul.

4.4. Accesarea Site-ului, folosirea informatiilor prezentate in cadrul acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri sau notificari adresate Melodia se realizeaza in mod electronic sau orice alt mod de comunicare disponibil Membrului sau Clientului si Melodia, considerandu-se astfel ca acesta consimte primirea notificarilor din partea Melodia in modalitate  electronica si/sau telefonica, incluzand si comunicari prin e-mail, mesaje scurte (SMS) sau prin anunturi pe site.

4.5. Clientul declara expres ca datele de contact furnizate ii apartin (adresa de email, numar de telefon, adresa de livrare) si ca vor putea fi folosite de catre Melodia in comunicarile sale cu Clientul.


5. Newslettere si alerte

5.1. In momentul in care Membrul sau Clientul isi creeaza un Cont pe Site, acceptand Documentul  (Termeni si Conditii), acesta are dreptul de a-si exprima sau nu acordul cu privire la primirea de newslettere si/sau alerte din partea Melodia prin modalitate electronica si/sau telefonica, incluzand si comunicari prin e-mail, mesaje scurte (SMS) sau prin anunturi pe site. 

5.2. Datele preluate de la Membru in scopul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor, pot si vor fi folosite de catre Melodia in limitele Politicii de confidentialitate.

5.3. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor de catre Membru sau Client se poate face in orice moment:

5.3.1. Folosind legatura special destinata din cadrul oricaror newslettere si/sau alerte primite (in partea de jos a e-mail-ului in sectiunea „Click aici pentru dezabonare”), acolo unde aceasta optiune este tehnic posibila;

5.3.2. Prin modificarea acceptului sau de a primi newslettere si/sau alerte si folosind pagini din zonele restrictionate, in cadrul Contului individual al Membrului, de pe https://prego.ro

5.3.3. Prin contactarea Melodia la datele de mai sus astfel cum sunt precizate in art. 2.5 si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese. 

5.4. Retragerea consimtamantului cu privire la primirea newsletter-lor si/sau alertelor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul document si produce efecte doar pentru viitor ulterior comunicarii intentiei de retragere. 

5.5. Melodia Shoes isi rezerva dreptul de a selectiona persoanele carora le va trimite newslettere si/sau alerte cat si dreptul de a elimina din baza sa de date orice Membru sau Client care si-a exprimat anterior consimtamantul de a primi newslettere si/sau alerte, fara nici un angajament ulterior din partea Melodia, sau a vreunei notificari prealabile a acestuia.

5.6. Melodia Shoes nu va include in newslettere si/sau alerte transmise Membrului sau Clientului, nici un alt fel de material publicitar sub forma de continut care sa faca referire la vreun tert care nu este partener comercial al Melodia, la momentul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor. 


6. Politica de confidentialitate - vezi pagina dedicata

7. Politica de utilizare cookies - vezi pagina dedicata


8. Plata cu cardul

In cazul in care Clientul opteaza pentru plata online cu cardul a contravalorii comenzilor, contractului si/sau contractelor, autorizarea si remiterea spre decontare a tranzactiilor de acceptare card se realizeaza exclusiv prin solutia integrata: PAYU.  Acesta este furnizorul Melodia Shoes SRL de solutie software de facilitare a comertului electronic adica servicii de plata, administrare plati si protectie antifrauda.

 

Sunt acceptate toate tipurile de carduri emise de banci romanesti si straine sub siglele VISA si MasterCard cu conditia ca bancile emitente sa le fi activat pentru plata online. Alte metode de plata sunt transferul bancar sau plata la livrare.


Melodia Shoes nu solicita si nu stocheaza nici un fel de informatii referitoare la cardul sau cardurile bancare ale Clientului, acestea fiind procesate direct pe serverele furnizorului de servicii de plata online.


Plata produselor se poate realiza si prin OP si/sau ramburs. Dupa plasarea comenzii se poate selecta metoda de “plata prin OP”. Ulterior, compania Melodia iti va transmite factura cu toate detaliile de plata – cont, suma, banca, etc. Dupa confirmarea platii se va expedia comanda.


In cazul platii ramburs, plata produselor se va realiza direct la curier la momentul primirii produselor.


COSTURI ADIACENTE 

Toate preturile de pe site-ul nostru contin TVA, ceea ce inseamna ca la finalul comenzii vei stii exact cat platesti atat pentru pantofii pe care i-ai comandat, cat si pentru transport (daca este cazul). Reducerile ocazionale vor fi semnalate clar.

 

In functie de metoda de plata pe care o selectezi, costurile variaza dupa cum urmeaza

 

Metoda

Costuri tranzactie

Rapiditate

Card de debit sau credit

0 lei

Mare/ Instantaneu

Ramburs curier

0 lei

Medie (la livrare)

OP

Comisioane bancare*

Mica

 

*cele pe care le ai agreate cu banca ta


8. Plata cu cardul

In cazul in care Clientul opteaza pentru plata online cu cardul a contravalorii comenzilor, contractului si/sau contractelor, autorizarea si remiterea spre decontare a tranzactiilor de acceptare card se realizeaza exclusiv prin solutia integrata: PAYU.  Acesta este furnizorul Melodia Shoes SRL de solutie software de facilitare a comertului electronic adica servicii de plata, administrare plati si protectie antifrauda.

 

Sunt acceptate toate tipurile de carduri emise de banci romanesti si straine sub siglele VISA si MasterCard cu conditia ca bancile emitente sa le fi activat pentru plata online. Alte metode de plata sunt transferul bancar sau plata la livrare.


Melodia Shoes nu solicita si nu stocheaza nici un fel de informatii referitoare la cardul sau cardurile bancare ale Clientului, acestea fiind procesate direct pe serverele furnizorului de servicii de plata online.


Plata produselor se poate realiza si prin OP si/sau ramburs. Dupa plasarea comenzii se poate selecta metoda de “plata prin OP”. Ulterior, compania Melodia iti va transmite factura cu toate detaliile de plata – cont, suma, banca, etc. Dupa confirmarea platii se va expedia comanda.


In cazul platii ramburs, plata produselor se va realiza direct la curier la momentul primirii produselor.


COSTURI ADIACENTE 

Toate preturile de pe site-ul nostru contin TVA, ceea ce inseamna ca la finalul comenzii vei stii exact cat platesti atat pentru pantofii pe care i-ai comandat, cat si pentru transport (daca este cazul). Reducerile ocazionale vor fi semnalate clar.

 

In functie de metoda de plata pe care o selectezi, costurile variaza dupa cum urmeaza

 

Metoda

Costuri tranzactie

Rapiditate

Card de debit sau credit

0 lei

Mare/ Instantaneu

Ramburs curier

0 lei

Medie (la livrare)

OP

Comisioane bancare*

Mica

 

*cele pe care le ai agreate cu banca ta



9. Politica de vanzare online

9.1. Accesul la serviciu

9.1.1. Accesul la serviciu este permis oricarui Membru care poseda sau isi creeaza un Cont pe site.

9.1.2. Pentru a i se permite accesul la serviciu, Membrul va trebui sa accepte prevederile Documentului.

9.1.3. Melodia isi rezerva dreptul de a limita accesul clientului la Serviciu si campanii de marketing (de a nu-l include in campania de promovare si fidelizare, de a-i permite sa comande doar cu plata in avans, etc) precum si dreptul de a anula comenzile deja plasate in urmatoarele cazuri: plasarea si refuzarea a mai mult de doua comenzi in sistemul de plata la livrare, mai mult de 2 comenzi ulterior anulate de catre Client prin utilizarea butonului „Anuleaza comanda” sau notificare din partea lui trimisa in scris pe adresa de email contact@prego.ro sau modificarea comenzilor in sensul renuntarii la un produs/luna din comenzile plasate, prin comunicare in scrisa din partea Clientului catre adresa de email contact@prego.ro , folosirea unui limbaj tendentios, incalcarea dreptului de proprietate intelectuala etc., accesul si existenta Contului Clientului ar putea prejudicia in vreun fel Melodia  Shoes SRL. Melodia Shoes SRL isi rezerva acest drept cu exceptia cazurilor permise de la art. 9.3.7 si oricare criteriu mentionat mai sus se indeplineste primul. Acest drept poate fi exercitat in orice moment si nu este necesara notificarea Clientului in acest sens.

9.1.4. Fiecare Membru poate avea un singur Cont. Este interzisa partajarea unui Cont intre mai multi Membri/Clienti.

9.1.5. In situatia in care se descopera accese partajate de mai multi Clienti, Melodia isi rezerva dreptul de a anula sau a suspenda accesul Clientului la Continut sau Serviciu. Daca exista comenzi plasate din conturile suspendate sau anulate, acestea vor fi anulate automat.

9.1.6. Melodia poate refuza o comanda in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara a exista obligatii intre parti si fara ca o parte sa poata pretinde daune, pentru urmatoarele situatii:

  • esuarea / invalidarea tranzactiei online; 

  • neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului / a tranzactiei;

  • furnizarea de date incomplete sau incorecte de catre Client;

  • activitatea Clientului poate produce daune site-ului https://prego.ro/, societatii Melodia si /sau partenerilor sai; 

  • clientul foloseste Serviciul intr-un mod neconform uzantelor normale si bunei-credinte sau isi exercita drepturile in scopul de a vatama sau pagubi Melodia ori intr-un mod excesiv si nerezonabil, contrar bunei-credinte; 

  • livrari consecutiv esuate din culpa Clientului;

  • alte motive justificate (de ex.: plasarea si renuntarea nejustificata la mai mult de doua comenzi intr-un interval de 30 zile).

9.2. Produse si servicii

9.2.1.Melodia poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care Melodia are incheiate contracte sau acorduri de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.

9.2.2. Produsele si/sau serviciile achizitionate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului.

9.2.3. Melodia poate limita capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, unuia sau mai multor Clienti, pe motive intemeiate.

9.2.4. Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA.

9.2.5. Pretul RRP -“Recommended retail price” adica “Pret recomandat de furnizor” este o informatie de la furnizor catre comercianti privind vanzarea in magazine, centre comerciale sau orice alte spatii comerciale online sau cu prezenta fizica. Aceste recomandari au caracter pur informativ si nu au valoare juridica, nefiind obligatorii de aplicat, nefiind asimilate si nefiind incluse in vanzarile cu pret redus, astfel cum acestea sunt definite de OG 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata. Informatia RRP nu este pret de referinta practicat de Melodia in magazinele sale si produsele nu au fost oferite spre vanzare la acest pret de catre Melodia.   

9.2.6. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON folosind informatiile furnizate de Client in formularul destinat. Melodia nu raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate de Client pentru factura sau de imposibilitatea deducerii unor cheltuieli datorita informatiilor furnizate incorecte de catre Client. Facturile se emit astfel: pentru platile efectuate anterior primirii produselor si serviciilor se emite factura totala de  plata iar pentru platile efectuate la momentul primirii produselor se emite factura finala la momentul expedierii catre Client (predarii catre curier). Pentru corectii (anulari, retur) se emit facturi de storno. Toate facturile sunt emise si inregistrate automat si incluse in raportarile fiscale. Nu se accepta corectii cu exceptia acelor modificari ale facturilor efectuate prin metodele si la termenele legale.

9.2.7. Plata produselor si/sau a serviciilor achizitionate prin intermediul serviciului se poate face atat online cu cardul de debit, prin OP cat si la livrare catre curier numai in numerar. 

9.2.8. In cazul platilor online cu cardul, Melodia nu este/nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai clientul. 

9.2.9 Plata in numerar este o metoda de achitare intarziata a produselor, cu risc pentru Melodia de retragere a Clientului din Contract. De aceea aceasta optiune este disponibila doar in anumite cazuri si doar pentru anumite produse, iar Melodia isi rezerva toate drepturile de a aplica sau nu aceasta optiune in functie de criterii interne. In momentul plasarii comenzii Clientul este informat si accepta expres metoda de plata selectata/disponibila. In cazul in care Clientul comanda cantitati mai mari din acelasi produs (mai mult de 5 produse) sau comanda este in valoare de mai mult de 1000 lei, Melodia  ofera posibilitatea de a achita comenzile doar prin plata on line. 

9.2.10. Plata comenzii in numerar la livrare (la curier) este o metoda de plata care poate fi disponibila doar in anumite cazuri si doar pentru anumite produse. In cazul in care are Clientul are comenzi nelivrate si neachitate sau comenzi livrate, achitate si/sau neachitate si/sau neridicate, a carora suma totala este egala sau mai mare cu 1000 ron, Melodia ofera posibilitatea de a plasa comenzi suplimentare doar cu plata on-line sau prin transfer bancar. Aceasta posibilitate este activata in momentul plasarii comenzii pe site. Melodia NU poate fi obligat sa ofere optiunea de Plata comenzii in numerar, la livrare (la curier) pentru clienti cu istoric dovedit de a refuza/anula comenzi sau care prin activitatea lor contrara uzantelor normale si a bunei-credinte pot produce in orice fel daune site-ului https://prego.ro/, societatii Melodia  si/sau partenerilor sai.

9.2.11. Informatiile din evenimentele de vanzare folosite pentru descrierea produselor, caracteristici si greutate disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / link-uri catre alte siteuri etc) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea companiei, acestea fiind cu titlu de prezentare. Compania poate retrage o oferta de produse sau o poate modifica in orice moment pana la plasarea comenzii, fara a datora daune sau alte penalitati catre nici un potential client.  

9.2.12. In imaginile produselor si/sau serviciilor Melodia isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse sau accesorii care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective si implicit nu vor fi livrate la achizitia produselor. In acest caz, se precizeaza expres in descrierea produselor ce bun este de vanzare.

9.2.13. In cazul putin probabil cand Melodia nu va putea onora o parte din produse, acesta va notifica pe e-mail Clientul si-l v-a informa de anularea comenzii sau scoaterea din comanda a produsului ce nu mai poate fi livrat; 


9.3. Comanda online

9.3.1. Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat exclusiv pe site, ofertele fiind limitate in timp (dupa perioada indicata nu se mai pot plasa comenzi si articolele nu mai sunt vizibile pe https://prego.ro). Pretul afisat pe site la momentul comenzii nu se va modifica, fiind ferm. Pentru o oferta care a expirat nu mai pot fi plasate comenzi. Melodia poate modifica oricand preturi, oferte, cantitati conform criteriilor interne (locatia geografica, disponibilitate stoc etc) cu respectarea comenzilor/contractelor deja plasate. Melodia nu poate fi obligata sa pastreze un anume pret decat pentru comenzile plasate; potentialii clienti care vizualizeaza ofertele dar nu plaseaza comenzi nu pot solicita un pret/oferta diferit de cel afisat pe site-ul  https://prego.ro.   

9.3.2. Prin finalizarea comenzii, Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.

9.3.3. Contractul la distanta este considerat incheiat de catre Melodia atunci cand comanda plasata de catre Client este confirmata electronic de catre Melodia, in urma receptiei tuturor produselor (dpdv cantitativ si calitativ) din acea comanda de catre Melodia (direct sau prin subcontractori). Mai mult, inainte de a valida comanda Clientului si inainte de a expedia produsele, Melodia are dreptul sa contacteze Clientul, prin orice mijloc disponibil/agreat de Melodia (telefonic sau e-mail), pentru a obtine confirmarea personala de catre Client a datelor sale de identificare si livrare. Clientii accepta ca Melodia nu poate fi fortat sa valideze/livreze produse catre persoane care nu au confirmat datele de livrare si identificare. 

9.3.4. PrMelodiaego va denunta unilateral si va anula automat comanda efectuata de catre Client, chiar si fara notificare prealabile adresata Clientului, fara nici o obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

9.3.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii online;

9.3.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Melodia, in cazul platii online;

9.3.4.3. datele furnizate de catre Client privind livrarea (adresa, date contact), pe site sunt incomplete sau incorecte;

9.3.4.4. activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura de partea Melodia si/sau partenerilor acestuia;

9.3.4.5. realizarea a mai mult de doua livrari consecutive, esuate;

9.3.4.6. pentru alte motive obiective. 

9.3.5. In cazul in care Clientul renunta la o comanda cu plata efectuata in avans, prin solutia online de plata cu cardul si in care banca emitenta a cardului Clientului a autorizat tranzactia bancara, suma aceasta va fi rambursata de catre Melodia in maxim 14 zile de la data la care Melodia a luat la cunostiinta de acest fapt.

9.3.6. In cazul in care unele produse comandate de catre Client printr-o comanda efectuata cu plata efectuata in avans (prin solutia online de plata cu cardul) nu mai sunt disponibile pe stoc din motive independente de Melodia, Melodia va informa clientul asupra acestui fapt imediat ce cunoaste indisponibilitatea si va dispune rambursarea sumelor achitate in avans in termen de maxim 14 zile de la notificarea clientului. Orice suspiciune de frauda in comportamentul Clientului duce la invalidarea comenzilor / a altor beneficii pe care le-ar fi putut dobandi (ex. Puncte promotionale, discount-uri etc.) 

9.3.7. O comanda plasata poate fi modificata numai in urmatoarele situatii si doar la solicitarea Clientului. Clientul va solicita acest lucru in scris, trimitand un e-mail pe contact@prego.ro, mentionand clar solicitarea si numarul comenzii. 

Situatii in care pote fi modificata comanda:

a. Clientul renunta la un produs si notifica Melodia inainte de expedierea comenzii 

b. Cresterea cantitatii dintr-un produs deja existent intr-o comanda, produs ce se afla intr-o campanie activa la momentul solicitarii suplimentarii comenzii

c. Intarzierea livrarii cu maxim doua saptamani peste limita maxima de livrare

d. Modificarea adresei de livrare

e. Cumularea comenzilor (valabil doar pentru comenzile cu plata la livrare) cu perioade de livrare apropiate (maxim o zi diferenta a ultimei zile din interval). In situatia cumularii unei comenzi, comanda initiala se anuleaza si statusul acesteia va aparea ca fiind "comanda anulata", iar produsele aferente comenzii cumulate se vor adauga in comanda cu care se solicita cumularea.

f. Modificarea metodei de plata

g. Modificare date pentru facturare. Pentru facturile emise deja nu se pot efectua modificari privind persoana juridica/fizica (inlocuire cu o noua persoana), doar corecturi (ale denumirii/nume, date contact etc).

9.3.8. Comenzile nu pot fi modificate nici in cazul in care Clientul opteaza pentru plata online.

9.3.9. In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site / a mijlocacelor de comunicare, toate comenzile in derulare existente la acel moment isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client inainte de momentul modificarii, luandu-se in considerare pentru livrare si contact, noile date modificate corespunzator.

9..3.10. O comanda plasata poate fi anulata inainte de expedierea acesteia prin intermediul butonului "Anuleaza comanda" din Contul Clientului sau prin solicitarea Clientului in scris trimitand un e-mail pe contact@prego.ro, mentionand clar anularea si numarul comenzii.

9.3.11. La orice comanda plasata clientul este obligat sa verifice si sa accepte cadrul contractual.


9.4. Comanda telefonica

9.4.1. Clientul / Membrul nu poate efectua comenzi telefonice. Clientul / Membrul nu poate solicita modificarea comenzii la telefon.


9.5. Contract si finalizare

9.5.1. Melodia va emite si transmite catre Client toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea produselor/serviciilor de catre Client conform legislatiei in vigoare.

9.5.2. Melodia va facilita informarea Clientului asupra stadiului de finalizare in care se afla comanda sa prin trimiterea unui e-mail de informare la adresa indicata de acesta. Factura emisa va cuprinde toate mentiunile obligatorii in conformitate cu art. 319 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal si va putea fi descarcata in format pdf din contul Membrului / poate fi solicitata printr-un e-mail la contact@prego.ro

9.5.3. Contractul la care se adauga documentele care atesta livrarea catre Client a coletului de catre curier (AWB semnat si decontat) din partea Melodia, devine Contract onorat. 

9.5.4. Contractul este incheiat pe durata determinata. Acesta va fi considerat ca fiind incetat in momentul in care partile isi vor fi executat obligatiile reciproce in termenele si conditiile stabilite prin prezentul Document.

9.5.5 In cazul in care exista diferente intre lista cu produse livrate (asa cum poate fi accesata din "Contul meu") si continutul coletului, Clientul are obligatia de a notifica Melodia si curierul (daca constatarea s-a facut in prezenta acestuia) in maximum 24 de ore de la receptia coletului telefonic sau prin e-mail catre adresa contact@prego.ro cu detaliile aferente (foto, explicatii etc). Daca Clientul nu a facut constatarea in prezenta curierului acesta NU mai poate invoca diferentele. 


9.6. Transport

9.6.1. Costurile transportului in sistem de curierat a produselor achizitionate pe site-ul https://prego.ro/ de la Melodia pot fi suportate de client, valorile acestora sunt prezentate cu ocazia finalizarii fiecarei comenzi. Toate costurile se calculeaza si sunt comunicate Clientului la momentul plasarii comenzii in functie de criteriile specifice comenzii (volum, greutate, materiale). Melodia estimeaza pe baza unor indicatori interni costul transportului si Clientul accepta in mod expres prin plasarea comenzii estimarile pentru costul transportului, indiferent de datele care au stat la baza determinarii acestui cost. In consecinta, Clientul nu poate solicita ulterior plasarii comenzii un cost inferior al transportului pe baza unor cantariri sau masurari proprii ale coletului.   

9.6.2. Timpul de livrare al unei comenzi este comunicat expres pe site si este un interval de zile influentat de: transportul bunurilor de la furnizorul de marfa al Melodia, timpii de procesare in centrul logistic al furnizorului initial si in depozitul Melodia, zile lucratoare din luna, numarul produselor din comanda si timpii de procesare a fiecarui produs etc. Timpul total de livrare poate fi decalat de un produs cu perioada mai lunga de productie. Astfel,Clientul accepta ca prin cumularea a mai multe produse intr-o comanda decaleaza livrarea produselor pana la data cea mai indepartata. Ca regula, produsele dintr-o comanda sunt livrare intr-un singur pachet cu un AWB unic (nu se livreaza partial produsele dintr-o comanda), decat exceptional.

Livrarile se vor efectua de regula in interiorul perioadei asumate la plasarea comenzii (variaza intre 1-2 zile si 28 saptamani) si Clientul poate obtine informatii privind statusul livrarii in orice moment. In cazul in care produsul poate fi livrat cu depasirea termenului susmentionat, Melodia va informa de indata Clientul prin E-mail oferind doua optiuni: Clientul poate fie renunta (in scris) la comanda/produs fie accepta noul termen de livrare propus. In eventualitatea in care plata a fost efectuata in avans prealabil livrarii, sumele platite vor fi rambursate in totalitate conform legii, in termen de maximum 14 zile de la data renuntarii.


9.6.3 Melodia  poate avea campanii promotionale privind livrare gratuita. Aceasta oferta nu se refera la taxa de manevrare care este separat perceputa, daca este cazul. Melodia isi rezerva dreptul de a oferi livrare gratuita pentru anumite produse, utilizatorul/clientul fiind informat de aceasta posibilitate la momentul finalizarii comenzii sau prin campanii de comunicare/ oferte speciale. 


9.7. Calitate si garantii

9.7.1. Melodia respecta prevederile de garantie conform legislatiei romanesti in vigoare. Detalii clare legate de aceste garantii sunt date de catre fisele produselor. Garantia se aplica conditiilor normale de utilizare si este valabila numai pentru produsele achizitionate si platite de Client de la Melodia. Produsele beneficiaza de o garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003, astfel cum aceasta a transpus Directiva 1999/44/CE privind vanzarea de bunuri de consum si garantiile conexe sau daca in prezentarea produsului este precizat un termen extins de garantie se aplica termenul mai lung. Raspunderea Melodia, conform prevederilor art. 9-14 din Legea 449/2003, este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului. Garantia presupune rambursarea valorii pentru produsele neconforme pentru care Clientul notifica comerciantul in scris in termenul legal; Produsele neconforme redevin proprietatea Melodia. Clientul nu este indreptatit la despagubiri sau penalitati pentru produsele neconforme si prin plasarea comenzii declara ca accepta sa primeasca contravaloarea produselor si transportului in cazul lipsei de conformitate. 

9.7.2. Detalii clare despre trasaturile caracteristice ale fiecarui produs sunt furnizate pe site. Informatii cu privire la termenii si conditiile de garantie Melodia  si instructiunile de utilizare generale a diferitelor tipuri de produse pot fi predate Clientului ca document in format digital, disponibile din contul sau, ori solicitate prin adresa prin e-mail. Daca aceste informatii nu au parvenit Clientului acesta le poate obtine oricand prin solicitare catre contact@prego.ro 

 

9.8. Renuntarea la contract si returnarea produselor

9.8.1. Clientul Melodia poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract si este indreptatit sa primeasca intreaga contravaloare platita pentru produse, in urmatoarele situatii:

9.8.1.1. Produsele prezinta deteriorari severe care le fac neconforme;

9.8.1.2. Produsele livrate sunt diferite (specificatii, cantitate, etc) fata de comanda plasata;

9.8.1.3. Produsele prezinta defecte de fabricatie

9.8.1.4 Clientul s-a retras din contract in termenul de 14 zile de la data livrarii comenzii. 

9.8.2. Melodia nu suporta costurile de transport pentru produsele returnate (indiferent de motivul returnarii), iar returul se solicita si proceseaza printr-un e-mail la contact@prego.ro. Prin completarea formularului de retur, Clientul are posibilitatea de a selecta produse simultan din una sau mai multe comenzi returnabile (cele in termen maxim de 14 zile). In cazul in care Clientul foloseste alt curier sau alte modalitati de livrare (posta, personal), adresa de returnare produse este Splaiul Unirii 160 C, sect 4, Bucuresti, MELODIA SHOES SRL, tel 0726 776 075 si se va aplica art 13 alin 3 si art 14 din Ordonanta De Urgenta nr. 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative.

9.8.3. Inainte de expirarea perioadei de retragere, Clientul informeaza Melodia cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, Clientul poate alege una dintre urmatoarele variante:

a) de a folosi modelul de formular de retragere disponibil pe site-ul Melodia in sectiunea Retur; 

b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract si sa o trimita la adresa de mail contact@prego.ro


9.8.4. Clientului care a notificat Melodia conform art 9.8.3, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire au fost returnate sau inmanate catre Melodia  sau unei persoane autorizate de Melodia sa receptioneze produsele (de obicei firma de curierat rapid indicata in formularul de Retur), fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat Melodia decizia sa de retragere din contract. Termenul este respectat daca produsele sunt expediate de Client inainte de expirarea perioadei de 14 zile impachetate corespunzator pentru protejarea pe durata transportului. 


9.8.5. Clientul Melodia nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:

 

9.8.5.1. In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute in art. 9.8.1 are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile prevazute conform art 9.8.2, calculata din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.

9.8.5.2. In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute in art. 9.8.1, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (cu documentele care l-au insotit, cu toate componentele).

9.8.5.3. In cazul in care produsele au fost confectionate dupa specificatiile prezentate de Client sau personalizate in mod clar.

9.8.5.4. In cazul in care au fost comandate si livrate produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Client (aceste produse sunt marcate in prezentare ca produse nereturnabile).

9.8.5.5. In cazul in care au fost comandate si livrate produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.

9.8.6. Membrul/Clientul va fi informat in e-mailul de plasare a comenzii daca acesta este returnabil sau nu si daca exista costuri in caz de retur. Produsele ce constituie un kit/set trebuie returnate ca un kit/set.

9.8.7. In cazul retragerii din contract a Clientului, Melodia ii ramburseaza acestuia toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea sa, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a Clientului conform art. 9.8.2. si 9.8.3. Returnarea se face folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de Client pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Clientul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina Clientului plata de comisioane in urma rambursarii.

9.8.8. Clientul Melodia poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract si este indreptatit sa primeasca partial contravaloarea platita pentru produse daca acestea sunt intr-o stare de diminuare a valorii de revanzare (nu au toate componentele, nu au documentatia initiala sau alte cauze care modifica produsul initial).

9.8.9. Daca clientul trimite produsele impachetate necorespunzator pentru protejare/manipulare prin alta metoda(alt curier, posta romana, predare personala etc) este raspunzator de orice distrugeri, defecte, descompletari constatate la receptia returului. Prevederile de mai sus Nu se refera la ambalajul original al produselor ci la orice ambalaj care conform standardelor de curierat precizate pe pagina curier sunt in masura sa protejeze produsele in functie de specifcul lor(material, dimensiuni etc).


10. Frauda

10.1. Melodia nu solicita Clientilor sau Utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS/ etc) informatii referitoare la date confidentiale sau parole personale. 

10.2. Clientul / Membrul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale confidentiale.

10.3. Melodia declina orice responsabilitate, in situatia in care un Membru / Client ar fi / este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele Melodia.

10.4. Clientul sau Membrul va informa Melodia asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact. 

10.5. Melodia nu promoveaza SPAM-ul. Orice Membru/client care a furnizat explicit adresa sa de e-mail pe site poate opta pentru dezactivarea contului de client aferent acestei adrese de e-mail.

10.6. Comunicarile realizate de catre Melodia prin mijloace electronice de comunicare la distanta (ex e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii continutului.

10.7. Urmatoarele scopuri vor fi considerate tentativa de fraudare a Siteului/Continutul si/sau Melodia. Compania isi rezerva dreptul de a pune in miscare urmarirea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat sa, sau a(u) atins acest(e) scop(uri):

10.7.1. de a accesa datele de orice tip ale altui Membru/Client prin folosirea unui cont sau prin orice alta metoda.

10.7.2. de a altera sau de a modifica continutul Siteului sau orice corespondenta expediata prin orice modalitate de catre Melodia catre Membru / Client.

10.7.3. de a afecta performantele serverului/serverelor pe care ruleaza siteul.

10.7.4. de a accesa sau de a divulga oricarui tert care nu are autoritatea legala necesara, continutul expediat prin orice mijloc de catre Melodia catre Membru/ Client atunci cand acesta nu este destinatarul legitim al continutului.


11. Limitare de responsabilitate

11.1. Melodia nu poate fi tinuta responsabila in nici un fel in fata niciunui Membru/Client care utilizeaza Siteul sau Continutul, altfel decat in limita articolelor ce constituie Termeni si Conditii.

11.2. In cazul in care un Membru/Client considera ca un Continut expediat prin orice mijloc de catre Melodia violeaza drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate sa contacteze pentru detalii compania, conform detaliilor de contact la contact@prego.ro astfel incat Melodia sa poata lua o decizie in cunostinta de cauza.

11.3. Compania nu garanteaza Membrului sau clientului acces pe site sau la serviciu, in lipsa inregistrarii de catre acesta din urma prin parcurgerea etapelor de inregistrare de pe site, si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial si/sau integral continutul, de a reproduce partial sau integral continutul, de a copia, sau de a exploata orice continut in orice alta maniera, sau de a transfera vreunui tert orice continut asupra caruia are si/sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al companiei.

11.4. Compania nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi din continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.

11.5. Compania este exonerata de orice vina in cazul utilizarii site-urilor si/sau al continutului transmis catre Membru sau Client, prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc.), prin intermediul site-urilor, e-mail-ului sau al unui angajat al companiei, atunci cand aceasta utilizare a continutului poate sau produce pagube de orice natura Membrului, Clientului si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de Continut.

11.6. Compania nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:

11.6.1. serviciul va fi potrivit cerintelor clientului

11.6.2. serviciul va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel

11.6.3. produsele/serviciile obtinute gratis sau contra-cost prin intermediul serviciului vor corespunde cerintelor sau asteptarilor clientului

11.7. In limita prevederilor Termeni si Conditii, operatorii, administratorii si/sau proprietarii site-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie / legatura / tranzactie / colaborare / etc. care pot aparea intre client sau Membru si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul site-ului. 


12. Forta majora si cazul fortuit

12.1. Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, nici una din partile unui contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.

12.2. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este obligat sa aduca la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.

12.3. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit.

12.4. Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese. 

12.5. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii evenimentului dar in limitele art. 12.3.

12.6. Exceptional (fara vina Melodia) si din cauza unui caz fortuit (cum ar fi accident al transportatorului sau al furnizorului) este posibil ca livrarea produselor nu va putea fi facuta. 


13. Litigii

13.1. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc site-urilor si/sau al oricarui continut trimis de catre Melodia Membrului/Clientului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declara de acord cel putin cu prevederile "Termeni si conditii".

13.2. Orice disputa cu referire la prezentele Termeni si Conditii care ar putea sa apara intre Membru/Client si Melodia se va rezolva pe cale amiabila.

13.3. Orice disputa, de orice fel, care ar putea sa apara intre Membru si Melodia sau partenerii sai, se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de catre instanta competenta, partile stabilind competenta teritoriala in favoarea Judecatoriei Sector 2 sau a Tribunalului Bucuresti in raport de valoarea litigiului/competenta materiala. 

13.4. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

13.5. Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana. Legea aplicabila – Jurisdictia Prezentul Contract este supus legii romane. 


14. Contact si alte informatii 

14.1. In cazul in care exista intrebari sau sugestii in legatura cu Melodia, va rugam sa ne contactati  prin e-mail la contract@prego.ro. 

14.2. Orice comentarii, intrebari, feedback, idei, sugestii sau alte comunicari sau informatii despre sau referitoare la site-ul https://prego.ro/, functionalitatea sau imbunatatirea acestuia vor ramane proprietatea Melodia Shoes SRL. 

14.3. Responsabilul cu protectia datelor cu caracter personal  poate fi contactat la adresa de e-mail dedicata: dataprotection@prego.ro